voorpret - Reisverslag uit Spaubeek, Nederland van leonschings - WaarBenJij.nu voorpret - Reisverslag uit Spaubeek, Nederland van leonschings - WaarBenJij.nu

voorpret

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

09 Mei 2009 | Nederland, Spaubeek

De laatste dagen zijn aangebroken voor de grote start van mijn pelgrimstocht naar Santiago de Compostela. Alle spullen liggen inmiddels klaar voor vertrek.
De tocht is vooralsnog ingepland over vele GR's. Te beginnen in mijn achtertuin waar het Jacobspad loopt dat me zal brengen naar Maastricht.
Van daaruit gaat de tocht over de GR5 naar Stavelot in België waar deze aansluit op de oude GR14. Deze GR loopt verder tot Sedan waar ik dan via de GR654 naar Vezelay loop.
Vanuit Vezelay gaat de tocht over de Via Lemovicensis naar St.Jean Pied de Port aan de voet van de Pyreneen.
Dan via de mooie GR10 (over de kam van de bergen) naar Irun in Noord-Spanje.
Daar start de Camino del Norte die me zal voeren naar het einddoel Santiago de Compostela.
De plannen voor de start liggen op dinsdag 23 juni 2009. Tot zover mijn eerste berichten.

  • 18 Mei 2009 - 07:57

    Ton:

    Hoi Leon en Marian,

    wordt weer ouderwets gezellig aan het Internet gekluisterd en jullie volgend naar Santiago.

    Veel succes Ton

  • 18 Mei 2009 - 08:40

    Fieny En Jo :

    We zullen jullie zeker volgen.
    Heel veel succes.

    Fieny en Jo

  • 02 Juni 2009 - 19:52

    Han Stassen:

    Spannnnnnnnnennnnd!Ik zou geen oog meer dicht doen!

  • 09 Juni 2009 - 18:22

    Gertie:

    heel veel wandelplezier en goed weer toegewenst.
    Marian, verstand op 0n en genieten van de natuur. Het lukt je wel. ik zal jullie volgen.

    gr. Gertie

  • 11 Juni 2009 - 14:38

    Christa :

    Hallo Leon en Marion,

    Dag van vertrek komt steeds dichterbij. geniet ervan heel veel plezier en hopelijk goed weer. Wij volgen jullie (passief)groetjes Christa en Dick


  • 12 Juni 2009 - 18:43

    Marjolein En Paul:

    Hoi Pap,

    Wat spannend, nog even en dan vertrek je weer voor een lange reis naar Spanje!
    Ik vind het heel jammer dat we je niet kunnen uitzwaaien maar we zullen zeker aan je denken in Bali ;-).
    Een hele goeie reis in ieder geval!!!

    Tot zondag!

    Liefs Marjolein en Paul

  • 13 Juni 2009 - 15:11

    Henny En Anno:

    Fantastisch zo'n tocht te maken wij volgen jullie en wensen jullie veel succes.

    Henny en Anno

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Spaubeek

journeytospain

Recente Reisverslagen:

01 September 2009

Thuiskomst

30 Augustus 2009

Finisterra

25 Augustus 2009

SANTIAGO bereikt !

24 Augustus 2009

laatste stukje

20 Augustus 2009

Van Astoria naar Galicia

Actief sinds 23 April 2009
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 10157

Voorgaande reizen:

23 Juni 2009 - 01 September 2009

journeytospain

Landen bezocht: