laatste stukje - Reisverslag uit Spaubeek, Nederland van leonschings - WaarBenJij.nu laatste stukje - Reisverslag uit Spaubeek, Nederland van leonschings - WaarBenJij.nu

laatste stukje

Door: webmaster

24 Augustus 2009 | Nederland, Spaubeek

Hallo allemaal,

Santiago is bijna bereikt ! ! Vandaag aankomst in Pedrouzo waar een herberg van 162 bedden wacht maar nog veel meer pelgrims. De verdeling van de bedden vindt plaats in volgorde van binnenkomst en dat leidt tot de taferelen op bijgaande foto. Ik hoorde dat er iedere dag rond de 3000 pelgrims in Santiago aankomen. Ik heb vandaag een kleine etappe gelopen van Arzua naar Pedrouzo, omdat ik morgen tegen de middag in Santiago wil aankomen. Morgen in Santiago, mijn doel bereikt, of toch nog niet helemaal? Finistera lonkt in de verte, maar ik weet nog niet of ik dat nog wil lopen. Ik laat het van mijn stemming afhangen op het moment van beslissen. Een paar duizend kilometer gelopen ondertussen, punt van verzadiging langzaam bereikt en zoveel indrukken te verwerken, kan dit er nog bij? We zien wel, voorlopig eerst maar eens naar Santiago morgen...

Heel veel wandelgroeten
Leon.

• 24 Augustus 2009 - 20:04

Marlies:

Hé Leon, je laatste etappe, of nog even door? Geniet van je aankomst,en Fuwan zegt: kom zo snel mogelijk naar Nederland, omdat het hier koeler is.Min zegt: daaaaaaaaaaaaaag!Tot gauw Leon, we verheugen ons om je weer te zien!! Liefs van ons allemaal.

• 25 Augustus 2009 - 09:00

Magda:

Hoi Leon,

Mijn vakantie zit er nu ook op. Wat goed om te lezen dat je al zover bent. Je hebt nogal wat kilometers in je benen zitten. Heel veel succes voor het laatste gedeelte en ik lees je beslissing wel of je nog verder gaat of niet.