SANTIAGO bereikt ! - Reisverslag uit Spaubeek, Nederland van leonschings - WaarBenJij.nu SANTIAGO bereikt ! - Reisverslag uit Spaubeek, Nederland van leonschings - WaarBenJij.nu

SANTIAGO bereikt !

Door: webmaster

25 Augustus 2009 | Nederland, Spaubeek

Dinsdag 25-8-09 om 11.10 Santiago bereikt !!!! Het is mooi weer en ik heb een prachtige hotelkamer vlak naast de kathedraal. Om Vijf voor twaalf Marian gebeld op haar werk, zodat zij om 12 uur samen met mij naar het klokgelui van de kathedraal kon luisteren. Perfect gelukt. Op bovenstaande link een foto van de Monte de Gozo waar twee pelgrimsbeelden wijzen op de kathedraal van Santiago en natuurlijk: die andere foto heeft geen uitleg nodig !! Morgen blijf ik hier in Santiago en daarna loop ik naar Finisterra.( Ja, toch nog besloten om dit wel te doen).

Heel veel groeten van
Peregrino Leon.

• 25 Augustus 2009 - 13:32

Karin:

yes!!!!
    geweldig super proficiat
    ik vindt het te gek einddoel toch maar weer mooi bereikt
    leon klasse gedaan,iets om trots op te zijn.
    nu kunnen we zeker zeggen see,you ad home!
    en een goede terugreis gewenst(gaat iets sneller)
    gr:je trouwe fan:karinxx

• 25 Augustus 2009 - 17:36

Mickey:

Van harte gefeliciteerd Leon, hartstikke geweldig, toppie gewoon \o/.
    Ook jij Marian, proficiat met Leon's prestatie, nog ff en dan kun je hem weer helemaal plat drukken :-)
    Ik vind het fijn dat je daar nog even rondloopt Leon, het is een geweldig mooie streek, het weer is er nu lekker aangenaam, dus ja, zeker nog ff genieten daar kerel. Ik zou beslist hetzelfde doen (nou ja, niet te voet natuurlijk, daar ben ik het type niet voor)
    Ik wens je een hele mooie en ook rustige thuisreis.

Tot ziens Leon,
    Mickey en José

• 26 Augustus 2009 - 07:17

Lisette:

Van harte gefeliciteerd met deze superprestatie en veel plezier nog tot en met Finisterre. Vergeet niet een paar mooie schelpjes mee te nemen van het strand ''aan het eind van de wereld''.

• 26 Augustus 2009 - 10:18

Janine:

Und noch weiter Leon...
    Bravo!!! Ich kann mir gut erineren wie das war oben...auf der Cabo Finisterre Felsen...Km O,OO. Viel Spass noch Leon, für die letzte kms...
    Du bist so lang unterwegs gewesen....

• 26 Augustus 2009 - 10:53

Hecaja:

Leon,
    Geweldige prestatie,petje af.
    Verbrand je kleding maar niet in Finisterra want op de terugreis is het koud jong.
    Tot snel.
    Groetjes hecaja

• 28 Augustus 2009 - 07:29

Jacqueline En Magda:

Hoi Leon,
    Vol trots hebben we gelezen dat je Santiago bereikt hebt. Hartelijk gefeliciteerd. Knap hoor dat je de motivatie kunt vinden om er nog wat extra kilometers aan te plakken. Geniet ervan!
    Groetjes,
    Jacqueline en Magda.