Oviedo - Reisverslag uit Spaubeek, Nederland van leonschings - WaarBenJij.nu Oviedo - Reisverslag uit Spaubeek, Nederland van leonschings - WaarBenJij.nu

Oviedo

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

15 Augustus 2009 | Nederland, Spaubeek

Hallo allemaal,

Vrijdag aangekomen in Oviedo, waar ik een rustdag heb gepland, want ik merk dat ik daar aan toe ben. Ik loop zo'n 35 km gemiddeld per dag en dat begint zijn tol te eisen, dus even pas op de plaats. Het is opnieuw erg warm zo'n 35 gr. dus ik probeer zo rond 6.00u 's morgens te vertrekken zodat ik 'smiddags niet in de ergste hitte hoef te lopen. Ik ga nu wat meer landinwaarts richting Lugo. Het is hier nog steeds erg mooi.
Oviedo is een redelijk grote stad en ik bezoek hier dan ook de kathedraal en enkele andere bezienswaardigheden, maar na een uitgebreide lunch ga ik toch richting hotel om de rest van de middag ook daadwerkelijk te rusten.
Ik val vrijwel meteen in slaap en word pas wakker tegen 17.00. 'sAvonds haal ik wat Rochefort en brood bij de supermarkt met twee blikjes cider erbij heb ik een lekker maaltje dat ik gezeten op een bankje in het park lekker verorber. Morgen gaat de reis naar Grado. Vervolgens richting Tineo, Pola de Allande, La Mesa, Grandas de Salime, Fonsagrada om uiteindelijk in Lugo te komen. Maar daarover weer een volgende keer...

Heel veel wandelgroeten van leon.
http://picasaweb.google.nl/marianschings/InDeBuurtVanOviedo?authkey=Gv1sRgCLu_iKb8o5SJWA#5370096857148588418

  • 16 Augustus 2009 - 09:25

    Karin:

    he walking man,

    goed van jou al zover met die hitte,maar nog beter is dat je optijd en lang genoeg je rust pakt(super)heel belangrijk!!!!
    hier alles goed kijk matyn is al in spanje maar ja niet te voet(ha,ha,)verder heel veel wandel plezier en....je weet het:you never walk alone.xxkarin.

  • 17 Augustus 2009 - 14:50

    Janine:

    Hola Leon, ich weiss wie schwer ist nach so viel Kms und Mühe, etwas zu erzählen....Es gibt so viel zu erzälen.. Trotdzem, du bist regelmässig da... und ich freue mich so sehr dass, du so glücklich bist... wenn du sagst "De tocht is pittig met flinke steile klimmetjes, maar ondertussen ben ik gelukkig goed getraind"
    yo.... danke so much... Leon...bin stolz auf dich... yo.....
    Janine..
    Danke Marian.. alles ist Klasse...!! ...

  • 20 Augustus 2009 - 08:35

    Collega Jan:

    Hoewel een reactie van een collega je misschien wat teveel aan het werk doet denken wil ik je toch even een hart onder de riem steken. Je bent al een heel eind en heel goed op weg en mag al een beetje over het arriveren in Santiago filosoferen. Ik heb net een doos kaarten van het Pferdelandpark op mijn bureau gekregen en zoals je weet is het Hertog Limburgpad tussen Limbourg en Rolduc onlangs geopend. Er liggen dus nog genoeg wandeluitdagingen op je te wachten....
    Tussen haakjes: wat is er mis met een leeftijd van 62 jaar en snurken? Die kwalifikaties passen namelijk ook op mij (althans volgens mijn vrouw).
    Toch hartelijk groetend,
    Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Spaubeek

journeytospain

Recente Reisverslagen:

01 September 2009

Thuiskomst

30 Augustus 2009

Finisterra

25 Augustus 2009

SANTIAGO bereikt !

24 Augustus 2009

laatste stukje

20 Augustus 2009

Van Astoria naar Galicia

Actief sinds 23 April 2009
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 10135

Voorgaande reizen:

23 Juni 2009 - 01 September 2009

journeytospain

Landen bezocht: